نكت المتزوجون

نكت للعزابين وعذاب للمتزوجين، نكت جنسية من الطرفين، نكت زوجية، نكت جديدة ومضحكة جداً جداً ... شو بدكم بطولة السيرة... سامحونا اذا كانت النكتة بالضبط عليكو!!! أحلى من باب الحاره وابو عصام وام عصام، لكن بدون نكت سكس وبدون نكت جنسيه!

بألفين و حامل

واحد راح يخطب قالوا له المهر 10 آلاف

قال ليش 10 آلاف أنا محصل وحده بألفين و حامل

فرصة ثالثة

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثه!
قال لها طب خلينا نديه فرصه ثالثه ...
Facebook Submitter

بيقولك مره اتنين ستات

بيقولك مره اتنين ستات قاعدين مع بعض بيحكوا فالاولى بتقول للتانيه اسكتى مش جوزى بينسى كل حاجه ساعات بينزل يروح الشغل وينسى جزمته او موبيله وساعه ينزل وينسى يلبس هدومه قامت التانيه ردت وقالتلها طب انتى امرك سهل طب انا اعمل ايه اللى جوزى كل ما يشوفنى يقولى انا فاكر انى شوفتك قبل كده
Facebook Submitter

ححطلك تكييف يا مراتي

تفيدة قالت لزوجها: "اذا مت ياابو حماده عاوزك تنورلي قبري عشان بخاف من الظلمة"
رد عليها ابو حماده وقالها: "انتي بس موتي يا تفيدة وانا ححطلك تكييف 5 حصان!"
Facebook Submitter

واحده بتقول لجوزها الحق

واحده بتقول لجوزها الحق فى صوت حد بره قالها ماتخافيش معاكى راجل قالتله
الصوت بقى فى المطبخ قالها ماتخفيش معاكى راجل قالتله الحق الصوت بقى فى اوضه النوم قالها ماتخفيش معاكى راجل قالتله الحق ده بيخطفنى قالها ماتخفيش سايبه فى البيت راجل
Facebook Submitter

ابليس والمرأة

اذا غضبت منك امرأة وبقيت صامتة فليس ذلك دليلاً على ضعفها!
بل هي تتناقش مع إبليس على خطة للقضاء عليگ و إبليس يحاول تهدئتها
Facebook Submitter

بدفع الفرق

اكبر ﻣﺸﻜﻠﺔ ممكن توقع فيهاﺍﻧﻚ ﺗﺨﻄﺐ ﻭﺣﺪﻩ:

ﻭﺗﺸﻮﻑ ﺍﺧﺘﻬﺎ ﺑﺎﻟﻐﻠﻂ ﻭﺗﻄﻠﻊ بتشل اكتر منها

ﺑﻜﻮﻥ ﻧﻔﺴﻚ ﺗﺮﻭﺡ ﻻﺑﻮﻫﺎ ﻭﺗﻘﻠﻮ :

ﻋﻤﻲ بقدر ﺑﺪﻝ ﻭﺑﺪﻓﻌﻠﻚ ﺍﻟﻔﺮﻕ
Facebook Submitter

مرة واحدجاهل اتجوز واحدة

مرة واحدجاهل اتجوز واحدة خلفت بعد 3 شهور حلف يقتلها
قالتله تعال نحسبها انت اتجوزت من كام شهر
قالها 3
قالتله وانا اتجوزت من كام شهر ؟قالها 3
قالتله واحنا اتجوزنا من كام شهر ؟قالها 3
قالتله 3و3و3 يساوي 9
قالها صدق اللي قال العلم نور
Facebook Submitter

نجار مسن

في نجار مسن يعمل بجانب شاطىء النيل ، وبينما هو منهمك بالعمل سقط منشاره فى النهر ، فجلس يبكى على ضياعه ، وكان هناك جنيه تراقبه فحضرت إليه وسألته لما يبكى ، فقال سقط منشارى بالنهر ، فغطست وخرجت بمنشار من ذهب وسألته أهذا هو فرد وقال لا ، فغطست مره أخرى وخرجت بمنشار من فضه وسالته أهذا هو ، فرد وقال لا ، فغطست مره أخرى وخرجت بمنشاره الحديدى وسألته أهذا هو فقال نعم وقد إرتسمت السعاده عليه لحصوله على منشاره مره أخرى ، وقامت الجنيه بإهدائه منشارى الذهب والفضه لأمانته وصدقه. وذات يوم آخر كان نفس الرجل يتنزه مع زوجته على شاطىء النهر ، فإنزلقت قدماها وسقطت فى النهر ، فجلس يبكى ، فحضرت الجنيه وسألته ما يبكيك ، فقال زوجتى سقطت فى النهر ، فغطست الجنيه وخرجت بنانسى عجرم ، وسالته أهذه هى ، فقال نعم هى زوجتى ، فقطبت الجنيه جبينها وقالت لما تكذب أيها المخادع ، فرد الرجل : أنا لم أكذب ، ولكن خشيت أن أقول لا فتغطسى وتخرجى إلين خلف وعندما أقولا إنها ليست زوجتى تغطسى وتخرجى زوجتى ، فإذا قلت نعم هى زوجتى ، ستقومى بإهدائى نانسى و إلين لصدقى ، وأنا رجل عجوز لا يمكننى أن أكون متزوجاً لثلاث ، فرضيت بنانسي
Facebook Submitter

في مرة جالس أبو إبراه

في مرة جالس أبو إبراهيم مع أبو العبد فقال أبو إبراهيم شورأيك نروح أنا وأنت ونام بالسرير مع أم إبراهيم فقال أبو العبد مستهجن هل أنت مجنون كيف بتقول هيك على مرتك قال أبو ابراهيم يارجال نحن اليوم بعصر العولمة و الإنفتاح و الأنترنيت وهذا الشيئ عادي جداً في أوربا و بعد فترة من الكلام و النقاش إقتنع أبو العبد وراح ميشان ينام مع مرت صاحبه. وصلوا على البيت وصار أبو إبراهيم يدق الباب ...مكان حدا يرد عليه رجع دق مرة ثانية كمان مافي حدا فقال لصاحبه ابو العبد أوه لقد نسيت أم إبراهيم اليوم عند أهلها مالها روح . روح خليناأنام أم العبد أحسن مانضيع الوقت ....؟
Facebook Submitter

فوائد الزوجة النكدية

تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله - طول اليوم يقول حسبي الله ونعم الوكيل
تساعد الزوج على غض البصر لأنه سيكره صنف الحريم
تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول الوقت عند أمه
تساعده على المحافظة على وزنه لأنها تسد نفسه عن الأكل
وبسبب قرفه منها سوف يقضي وقتاً أطول في العمل مما سيجعله ناجحاً في عمله محققاً المثل القائل
وراء كل رجل عظيم امرأة نكدية!
Facebook Submitter

الزوج ونسائه

ﻓﻲ ﻭﺍﺣﺪ ﺭﺍﻛﺐ ﺑﺎﻟﺴﻴﺎﺭﻩ ﻭﻣﻌﻪ ﺃﻣﻪ , ﻭ ﺯﻭﺟﺘﻪ , ﻭ ﺍﻡ ﺯﻭﺟﺘﻪ!

ﻭﻗﻔﻪ ﺷﺮﻃﻲ ﻭﺳﺄﻟﻪ : ﻣﻴﻦ ﺍﻟﻠﻲ ﻣﻌﻚ ؟؟
ﺣﻜى ﻋﻦ ﺯﻭﺟﺘﻪ : ﻫﺎﻱ ﺣﺒﻴﺒﺔ ﺍﻟﺮﻭﺡ
ﻭﻋﻦ ﺃﻣﻪ : ﻫﺎﻱ ﺭﻭﺡ ﺍﻟﺮﻭﺡ
ﻭﻋﻦ ﺣﻤﺎﺗﻪ : ﻫﺎﻱ ﻭﻳﻦ ﻣﺎ ﻧﺮﻭﺡ ﺑﺘﺮﻭﺡ
Facebook Submitter

ماهي الدورة الشهرية

مدرس علوم يسأل الطالب :

ماهي الدورة الشهرية ؟

فأجاب:
والله ما بعرف بس الظاهر انه شي بيخووووووف كتير لأن أختي سوسو قالت لأمي الدورة لها ثلاث شهور ما اجتني

وأغمي على أمي .... وأبوي إجته جلطة .... وابن جيرانا راشد هرب وما منعرف وين راح !!
Facebook Submitter

سأل الشرطي إمرأة

سأل الشرطي إمرأة تقود السيارة هل رأيت إشارة المرور (قف)؟
فأجابته نعم
فقال لها إذا لماذا لم تتوقفي؟
فأجابته: لأنه مكتوب عليها (قف) وليس (قفي)
Facebook Submitter

الرجل لزوجته: انظري ي

الرجل لزوجته: انظري يا عزيزتي، ألا تعتقدين أن ابننا الصغير قد أخذ ذكاءه مني؟ الزوجة: بالتأكيد، فأنا لا أزال محتفظة بذكائي!
Facebook Submitter

مره واحده كانت بتخون

مره واحده كانت بتخون جوزها مع راجل تانى فجوزها رجع فجأه البيت خبت الراجل التانى فى الدولاب
دخل جوزها لقاها بتصرخ من الالم فبيفتح الدولاب شاف أخينا جوه شخط فيه بعلو صوته'انت واقف هنا وسايب مراتى تعبانه ياحمار
Facebook Submitter

DONT STOP

ام بتقول لبنتها
انا مش قولتلك لو ولد باسك قوليله DONT
ولو حضنك قوليلهSTOP
البنت قالتلها بس هو حضنى وباسنى في نفس الوقت فقلتله DONT STOP
Facebook Submitter

الزوجة : جارنا اخلاقه

الزوجة : جارنا اخلاقه سيئة الزوج: ولماذا الزوجة: كلما نظرت اليه من ثقب الباب و جدته ينظر الينا
Facebook Submitter

اشهر الجمل الي بيقولوها الولاد

1-هاي ممكن نتعرف
2-فين صورتك ممكن اشوف شكلك
3-انتي مرتبطة؟
4-ممكن رقمك نفسي اسمع صوتك اكيد حلو زيك
5-انا اول مرة اقول الكلام ده لبنت
6-بحبك
7-انا مش بحب الكدب ع فكره
8-مش عارف ليه قلبي انفتحلك بسرعه
Facebook Submitter

من اصدق ما قرات

عنتر قتلہ الحب ، قيس قتلہ الجنون ، روميو قتلہ العشق ، كُلهم رجآل عشقو ومآتو بسببہ ويقولون الرجال لا يعرفون الحُب .. "

أهناك أنثى ماتت عشقاا ؟

لا ياحبيبي ما بمووتو الا عالمصااري والطلعات !
ههههههههههههه
من اصدق ما قرات
Facebook Submitter

المعاش والطلاق

واحد راح للمأذون عشان يطلق مراته ،
المأذون قاله: راجع نفسك لانو بطلعلها نص معاشك نفقة
قاله: اتكل على الله ماهي كانت تاخده كلوووووو ....
Facebook Submitter

واحده بتقول لجوزها قولى

واحده بتقول لجوزها قولى كلمه تحسسنى بالامان
قالها حرس الحدود
Facebook Submitter

هل ينام الحب ليلاً

وحدة مثقفة بعثت اس-ام-اس لحبيبها بنص الليل :
هل ينام الحب ليلاً...ام ينام الليل حباً...ام أنا والليل حب لا ينام

رد عليها حبيبها برسالة:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

هل ستأكلين الهوا ....ام الهوا سيأكلك ام انت والهوا بتاكلوا بعض

Facebook Submitter

انت بتحبنى

مرة بنت بتسال ولد
انت بتحبنى ؟؟؟
قالها : لأ

قالتله طب بتعزنى ؟
... قالها : لأ
..
.
.
.
.
.
.
قعدت البنت تعيط راح جاي الولد و ميل على ودنها و قالها انتي مسألتينيش بتموت فيا ؟؟

راحت ماسحة دموعها و سألاه و هي مبتسمة بكسوف طب بتموت فيا ؟
.
.
.
.
.
.
.
قالها برضو لا
Facebook Submitter

في واحد راح على شغله ف

في واحد راح على شغله فقامت مرته اتصلت بصديقها و لما أجا بلشو يشتغلو و فجأة أجا الزوج و دق الباب فاتفاجئت مرته و خبأت صديقها وراء التلفزيون دخل زوجها و قال لها حبّيت أفاجئك. جبتلك معي سمكة كبيرة لتنضفيها و تشويها ،أنا رايح أشوف المباراة عالتلفزيون. قامت الزوجة لتغطي على صديقها قالت لزوجها: تعا شوف مفاجئة هالخاتم اللي طلع بالسمكة. فقال الزوج: تعي شوفي المفاجئة الكبيرة هون ، في واحد طرده الحكم بالمباراة أجا سلّم عليّ و راح
Facebook Submitter

حرف الميم

ليه البنات بتحب حرف الميم؟؟؟؟
===
لان كل حاجة بيحبوها بتبدأ بحرف الميم ....

موبيلات , مكياج , مونكير , ماسينجرات , مناسبات ,

مولات , موضه , ملابس , ماركات ,

مرايات , مطاعم , مكالمات , مسجات , ماليش دعوه ,

مامعييش رصيد , مابضيفش ولاد , معرفش حد غيرك , مقدرش اعيش من غيرك ,

واخيرا ( مهند يخرب بيتكم)
هههههههههههههههههههههههههههههههه
Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة