نكت المتزوجون

نكت للعزابين وعذاب للمتزوجين، نكت جنسية من الطرفين، نكت زوجية، نكت جديدة ومضحكة جداً جداً ... شو بدكم بطولة السيرة... سامحونا اذا كانت النكتة بالضبط عليكو!!! أحلى من باب الحاره وابو عصام وام عصام، لكن بدون نكت سكس وبدون نكت جنسيه!

مرة راجل وابنة قاعدين

مرة راجل وابنة قاعدين بياكله فالباب خبط عليهم فالراجل قال لابنة قوم افتح لامك
الواد قاله انا مالى مش مراتك ماتقوم تفتحلها انت قالو ياابنى دى امك الواد ماهى مراتك قالو هى طالق قوم افتحلها

واحد قاعد في أمان

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه ..طرررررخ
الزوج: فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا؟؟؟
الزوجه: ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها سوسو؟؟
الزوج: يا بنت الحلال، ده أسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!
الزوجه صدقته وراحت لحالها...
بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته
بغطا الحلة على راسه !!
الزوج: خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟
الزوجه: حصانك على التليفون
Facebook Submitter

أزواج

الأول - انا بشك انه مرتي بتخوني مع جنايني!
الثاني - كيف عرفت ؟
الأول - روحت بدري مبارح وكان على تختنا بوكيه ورد كبير كبير ...
الثاني - انا بشك انه مرتي بتخوني مع بواب العماره !
الأول - كيف عرفت ؟
الثاني - روحت بدري مبارح وشفت بواب العماره متلقح على تختي !

سجل - زوج من نوع طنط
Facebook Submitter

فرصة ثالثة

واحدة بتقول لجوزها اطرد السواق كان حيموتني مرتين في حادثه!
قال لها طب خلينا نديه فرصه ثالثه ...
Facebook Submitter

رجل يسأل أمينة مكتبة:

رجل يسأل أمينة مكتبة: عندك كتاب (الرجل سيد المرأة)؟؟؟
أمينة المكتبة: لا ولكن ابحث في قسم كتب الخيال العلمي
Facebook Submitter

اضراب النساء

نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل!
وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا نتائج الاضراب!
فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".
وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة اول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة."
===
جت المصرية وقالت "انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال!!!
Facebook Submitter

الزوجة : جارنا اخلاقه

الزوجة : جارنا اخلاقه سيئة الزوج: ولماذا الزوجة: كلما نظرت اليه من ثقب الباب و جدته ينظر الينا
Facebook Submitter

ﺷﺨﺼﻴﺘﻚ ﻣﻦ مقاس ﺣﺬﺍﺋﻚ

ﻟﻠبنات ﻓﻘﻂ
ﺍﻋﺮﻓﻲ ﺷﺨﺼﻴﺘﻚ ﻣﻦ مقاس ﺣﺬﺍﺋﻚ
35 ﻧﻌﻮﻣﻪ
36 : ﻣﻬﺬﺑﻪ
:37 ﻭﺩﻭﺩﻩ
:38 ﺍﻣﺮﺃﻩ ﻣﺜﺎﻟﻴﻪ
:39 ﺧﺠﻮﻟﻪ ﻭﺑﻜﺎﻳﻪ
:40 ﺭﻭﻣﺎﻧﺴﻴﻪ ﺑﺸﻜﻞ ﻏﺮﻳﺐ
:41 ﻣﺘﻔﻬﻤﻪ
42 :ﺍﺷﻚ ﻓﻲ ﺍﻧﻚ ﻓﺘﺎﻩ
ﺍﻛﺜﺮ ..ﻣﻦ !!!! 42 ﺳﺠﻠﻲ ﺑﺎﻟﺠﻴﺶ

Facebook Submitter

حبوب منع الحمل

ديك فتح بيضة لاقها فاضية جمع الفراخ كلهم وسألهم مين السافلة فيكم اللى أخدت حبوب منع الحمل
Facebook Submitter

الزوجة: لا بد من طرد ا

الزوجة: لا بد من طرد السائق كاد أن يقتلني أربع مرات بتهور. الزوج: لم لا نعطيه فرصة أخيرة؟
Facebook Submitter

وحده ماشيه مع حبيبها

وحده ماشيه مع حبيبها قالتله إحكيلي كلمه تزيد دقات قلبي قال أخوكي ورانا
Facebook Submitter

مصيبتان في حياة الرجل

ﻣﺼﻴﺒﺘــــﺂﻥ ﻓﻲ ﺣﻴـــﺂﺓ ﺍﻟﺮﺟﻞ:
,,
,,
,,
===
,,
,,
,,
,,
,,
,,
,,
,,
1 ﺇﻣﺮﺃﺓ ﺗﻌﺮﻑ ﺍﻟﻄﺒﺦ ﻭﻵ ﺗﻄﺒﺦ
2 ﺇﻣﺮﺃﺓ ﻵ ﺗﻌﺮﻑ ﺍﻟﻄﺒﺦ ﻭﺗﻄﺒﺦ
Facebook Submitter

قبل الزواج: لا ينام

قبل الزواج: لا ينام الرجل مفكراً في كلام قد قالته المرأة
بعد الزواج: ينام فوراً وقبل أن تكمل المرأة كلامها معه
Facebook Submitter

انتهت صلاحية الضمان

زوج غير راضي عن زوجته وغاضب أرسل مسج إلى حماته
" المنتج الخاص بك غير مطابق لمتطلباتي الخاصة"

الحماة ردت عليه
"إنــــتهت صلاحية الضمان ، الشركة المصنعة ليست مسؤولة بعد استعمال المنتج"
Facebook Submitter

أحلى غزل

أحلى غزل
مرة واحد حب يغازل وحدة سمراء فقال لها يا حلوه يا كوكاكولا فقامت هي بالبصق عليه فقال لها وبتفور يا جميل
Facebook Submitter

واحد راح مع مرته على ا

واحد راح مع مرته على المطعم سأله الكرسون شو بدو ياكل قاله بدي لحمه بقر مطبوخه كويس ومبهرة كويس وعليها صلصه بالفطر الكرسون مستغربا:يااستاذ والبقرة المجنونه الرجل مشيرا الى زوجته:ما بعرف اسالها شو بدا
Facebook Submitter

في واحد عم يلعب غميضة

في واحد عم يلعب غميضة مع خطيبتو قامت قالتلو : أنا لح اتخبى إذا لقيتني بتبوسني و إذا ما لقيتني أنا ورا الباب.
Facebook Submitter

اشربي القهوة يا حماتي

واحد اجت لعنده حماتو قالها ، قديش بدك تقعدي عنا ؟
قالت : لحتى تزهقو مني
قالها ، طيب اشربي قهوة عالقليلة
Facebook Submitter

الممحونة

ﻣﺮﻩ ﺑﻨﺖ ﺳﺎﻟﺖ ﺍﻣﻬﺎ ﺷﻮ ﻳﻌﻨﻲ ﻛﻠﻤﻪ ﻣﻤﺤﻮﻧﻪ ﺍﺟﺖ ﺍﺍﻻﻡ ﺍﺳﺘﺤﺖ ﻭﺣﻜﺘﻠﻬﺎ ﻫﺎﺩ ﺍﺷﻲ ﺑﺨﻮﻑ ﻭﺑﻄﻠﻊ ﺑﺎﻟﻠﻴﻞ!

ﻭﺑﺎﻟﻠﻴﻞ ﺍﻟﺒﻨﺖ ﺍﺟﺖ ﻭﻃﻔﺖ ﺍﻟﻜﻬﺎﺭﺏ ﻭﻓﺎﺗﺖ ﻋﻠﻰ ﺍﺑﻮﻫﺎ ﻭﺍﺧﻮﺍﻧﻬﺎ ﻭﺣﻜﺖ ﻋﻮﻭﻭﻭﻭﻭ ﻋﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﺍﺟﺘﻜﻮﺍ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻧﻪ!!

بحكوا انها ابتسمت وهني يغسلوها ...
Facebook Submitter

فوائد الزوجة النكدية

تجعل لسان الزوج رطبا بذكر الله - طول اليوم يقول حسبي الله ونعم الوكيل
تساعد الزوج على غض البصر لأنه سيكره صنف الحريم
تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول الوقت عند أمه
تساعده على المحافظة على وزنه لأنها تسد نفسه عن الأكل
وبسبب قرفه منها سوف يقضي وقتاً أطول في العمل مما سيجعله ناجحاً في عمله محققاً المثل القائل
وراء كل رجل عظيم امرأة نكدية!
Facebook Submitter

عجوز راحت لعند الدكتور

في عجوز راحت لعند الدكتور مشان يضربها ابرة في العضل ,سألها الدكتور وين اضربك الابرة على اليمين او على اليسار فقالت له العجوز خير الأمور الوسط هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
Facebook Submitter

الخوري مع الزانية والزحيطة

كان في خوري يجو لعندو الناس حتى يعترفوا و يغفرلهم، وبس يجو لعنده كانوا يقولوا انا زانية وأنا زاني.

الخوري ما حب هيدي الكلمة وقلهم قولوا أنا زحطت.

ومرت الأيام ومات الخوري واستلم مكانه خوري آخر لم يكن يعرف معنى كلمة زحطت وصاروا يجو لعنده ويقولوا زحطت، فنادى لاجتماع وقال لازم نزبط الشوارع لأنو الناس عم تزحط.

فقام أحدهم وقال له انت مش عارف معنى هيدي الكلمة يا ابونا.

فقاطعه الخوري وقال له انت الوحيد يللي ما بحقلك تحكي ولا كلمة لأنو مرتك صارت زاحطة 4 مرات بهذا الأسبوع.
Facebook Submitter

سأل ولد أباه ما الفرق

سأل ولد أباه ما الفرق بين نظرياً وعملياً فقال له أباه اجلس يابني ونادى زوجته وقال لها اذا اعطاك شخص مليون ليرة بتنامي معو قالتلو نعم ونادى ابنته وسالها نفس السؤال فقالت نعم فقال الأب لولده هل ترى نظريا اصبح لدينا مليونين ليرة وعمليا عندنا عاهرتين في البيت
Facebook Submitter

شوف سفالته

إتصلت سيدة بالشرطة لتشكو ابن الجيران الذي يتحرش بها
جاء الشرطي ليتأكد من البلاغ
ــ ايه يا ستي المشكلة
ــ ابن الجيران يا باشا بيطلع لي عريان كل ما اطلع
انشر الغسيل فوق السطوح
فصعد معها فوق السطح ليعاين بنفسه
ــ فين يا ستي
ــ اطلع فوق البرميل ده يا باشا وبعدين بص في الخرم
اللي في الحيطة ده وانت تشوف سفالته
Facebook Submitter

دلع

قلت لها سأفرش لك قلبي لتنامي عليه .
.
فقالت : وان ازعجتني دقات قلبك
.
.
......................
.
.
.
.
فأجبتها : بتنامي عالأرض
يلعن أبوكي على اللي بدو يدلعك
Facebook Submitter

وحدة بشعة

وحدة بشعة بتحكي لجوزها صلح شباك المطبخ لا جارنا يشوفني!?!
حكالها هو شافك وحكالي بدو يصلحو ع حسابه!
Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة