نكت مصرية

نكت مصريين مضحكة ونكت أهل الصعيد 2009 و 2010، أيوه يا بوي مانا خابر ويش يقولون، من أحلى نكت العرب وأظرفها. المصريين أجدع ناس. Jokes from Egypt, Sa3edi Jokes And more from the Nile Land

صاحبتي الكلبة

مرة بنت قاعدة عمالة تضحك
سألوها بتضحكي ليه?
قالت: صاحبتي طلبت مني رقم حبيبي!
قاموا قالولها: طيب وايه الي يضحك في كدة؟
قالتلهم: أعطيتها رقم "أخوها" بقالها 3 ايام بتبعت رسايل حب لأخوها ...

ظلمتني بكلمتك وأنا مظلوم
وصدقني من غيرك أنا مهموم
Facebook Submitter

عماد
Facebook Submitter

صعيدى فى الجيش واقف

صعيدى فى الجيش واقف تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة
القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف
الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه ؟؟!!
Facebook Submitter

ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام

ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام معاهم واحد صعيدي ، قالوا للأول عايز المنشار الكهربائي أو شنق ، قال: المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي مشتغلش ، قالوا : حظك روح وأطلقوا سراحه ، جابوا الثاني قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق ، قال : المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي برضو مشتغلش ، قالوا : حظلك روح وأطلقوا سراحه جابوا الصعيدي ، قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق، قال : شنق والناس وأقربائه يذعقو : المنشار ، المنشار ، المنشار قالهم بايظ مايشتغلش
Facebook Submitter

واحد بلدياتنا نزل محط

واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له
افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.
Facebook Submitter

في محشحش كل ما شاف البرق ابتسم ليِش؟؟؟؟يحسب احد يصورة

Facebook Submitter

مجموعة صعايدة عملوا عصابه

مجموعة صعايدة عملوا عصابه و قرروا يسرقوا بنك
زعيم العصابه : محمدين يدخل البنك و يستخبى فى دورة المياه لحد ما البنك يقفل .. و بعدين يشيل الجريليه بتاعت التكييف
بعد كده نخش كلنا من فتحة التكييف و نكسر الخزنه و ناخد الفلوس
لما نطلع من البنك حنلاقى الحارس نروح جتلينه و نهرب بالفلوس .. فاهمين يا رجاله
العصابه : فاهمين يا رييس
المهم جت ساعة الصفر و فعلا راح محمدين البنك و استخبى فى دورة المياه
و فتح لهم .. و دخلوا .. و فتحوا الخزنه .. و لما خرجوا من البنك ملاقوش الحارس .. فضلوا يستنوه ساعة .. ساعتين لكن الحارس ماجاش
رئيس العصابه : مافيش فايدة يا رجالة يلا نرجع الفلوس الخزنه الخطة فشلت
Facebook Submitter

فيات ومرسيدس وبي ام دبليو

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه,
فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس
فقام قاله: بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست, و بعدين صلح عربيتك! بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور.
ربطوا العربيه وطلعوا, قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم, راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه! وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا!
فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم: هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس! و بى ام! سيبوهم!!! و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم
Facebook Submitter

الشي الذي لونه اسود و اصفر

سأل الاستاذ الطالب: ما هو الشي الذي لونه اسود و اصفر و ينزل عسل؟؟
اجاب الطالب أتوبيس مدرسة البنات

Facebook Submitter

في واحد محمل في الوني

في واحد محمل في الونيت كبش وغنمة يوم وصلوا الطريق الترابي قام الكبش يطق على الدريشة ويقول لا تسرع المدام حامل abas
Facebook Submitter

حد يقول لة انا قبل شوي نزلتك


مرة واحد بخيل اوى حب يدهن شقته دهن حيطة ابيض وكتب على باقى الحيطان(نفس اللون)مرة واحد غبي اشتغل سواق تكسي في الصين كل ما يوقف لواحد يقول لة انا قبل شوي نزلتك.

Facebook Submitter

هريدي الجاسوس

الموساد قرر أنه يشغل جاسوس صعيدى عنده بعد طول بحث أستقروا على هريدى
راحوا لهريدى و أخدوه تل أبيب و قعدوا يدربوه 6 شهور و بعدها قالو ليه أنه
كدة جاهز للمهمة بتاعته
هريدى : يعنى حارجع مصر
مدرب الموساد : أيوة .. تروح و تنفذ كل التعليمات اللى قلنالك عليها
هريدى : طب ازاى حاتصل بيكم
مدرب الموساد : لا لا .. انت ماتتصلش .. احنا لما نحب نتصل بيك حانبعتلك مندوب
يقوللك ازايك و ازاى امك .. تعرف أنه تبعنا .. ماشى يا هريدى
هريدى : تحت أمرك يا فندم
و بالفعل رجع هريدى مصر .. و بعد شهرين أحس الموساد انه لازم يتصل بهريدى ..
فراحوا باعتينله مندوب
المندوب لبواب العمارة بتاعت هريدى : هو هريدى ساكن فى أنهى شقة
البواب : أنهى هريدى يا بيه .. العمارة فيها 4 هريدى
المندوب خاف لحسن العملية تنكشف : قولى شقة أى واحد فيهم
البواب : عندك واحد ساكن فى الدور الأول
طلع المندوب و خبط على الشقة اللى فى الدور الأول
المندوب : أنت هريدى .. ازايك و ازاى أمك
هريدى : أنت عايز هريدى الجاسوس .. هو ساكن فى الدور الرابع
Facebook Submitter

صعيدي بيسأل حرمه

واحد صعيدى قابل واحدة اجنبية سألها:
انت منين؟
جاوبته::وااات What?
انبخع ورد عليها أجدع ناس الوتاوتة دول!

Facebook Submitter

حضري المية السخنة

واحد اتصل بمراته قالها حضري المية السخنة!
راح صاحبة قالة انت حمش قوي قالو امال هاغسل المواعين بمية باردة
Facebook Submitter

ن في أمريكا… كنت بتدرس ايه؟

في واحد راح يستقبل ابن عمه في المطار المهم وهم راجعين من المطار بيسأله: انت بقا لك عشر سنين في أمريكا… كنت بتدرس ايه؟
رد عليه ابن عمه : كنت بدرس علم المنطق
قاله : ايه هو علم المنطق؟
رد عليه:صعب اللي درسته فى عشر سنوات اشرحهولك فى ساعه بس انا هاديك مثال على المنطق.
قاله : اوكي
سأله ابو المنطق : انتوا عندكم كلب في البيت صح؟
رد عليه: ايوة عندنا
قاله: ادام عندكم كلب اكيد انكم عاملين له بيت فى الحوش
رد عليه: صح عاملين
قاله : مادام انه عندكم حوش اكيد انكم عايشين في فيلا
رد عليه: صح إحنا عايشين في فيلا مدام انكمعايشين في فيلا اكيد ان ابوك غني
رد عليه:صح ابويا غني
قاله: مدام انه ابوك غني اكيد ان امك تقعد في البيت يعنى مش محتاجه تشتغل رقاصة عشان تجيب فلوس
رد عليه: صحيح امي قاعدة في البيت
قاله : هذا هو المنطق , انك تبني شيء علي شيء من وجود الكلب في بيتكم استنتجنا ان امك مش رقاصة
ردعليه :ياااااااااااا هو ده المنطق؟
المهم …. صاحبنا راح عند صحابه باليل وحب
يتفلسف عليهم
وسالهم ياشباب تعرفون ايه هو المنطق ؟
رد واحد لا والله ما نعرفش
قال : انا اقلكم ، سأل صاحبه: انتوا عندكم كلب في البيت ؟
رد عليه صاحبه : لا ما عندناش ، قاله : تبقى امك رقاصة

Facebook Submitter

سئلوا صعيدى : ليه

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة
Facebook Submitter

الاول للثانى كم انا سعيدا بان اخى بدا المشى منذ اسبوعان الثانى والى اين وصل


Facebook Submitter

مرة واحد بلديات بيقول

مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم
Facebook Submitter

صعيدي راح أمريكا

صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب

Facebook Submitter

نكتة مقرفة

هانم صعيدية بتقول
لجوزها هات بوسة!
قام باسها.
قامت قالتلوا: هع ضحكت عليك واخدت اللبانة من ثمك!
قالها:
هع انى الى ضحكت عليكى دة كان بلغم!

Facebook Submitter

عصفور باليد

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
Facebook Submitter

اتنين محششين بيتفرجو على ماتش

اتنين محششين بيتفرجو على ماتش فالمزيع بيقول ‘دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون’ فالمحشش قال لزميله ‘إلظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه
Facebook Submitter

خبر عاجل

خبر عاجل من موقع النكت الأكبر
http://arab-jokes.net
تحطمت طائرة صغيرة تتسع لراكبين فقط فوق احد المقابر بالصعيد
اخوانا الصعايدة انتشلوا 500 جثة وما زال الحفر مستمراً
Facebook Submitter

صرصار 2

مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى

Facebook Submitter

المكالمات المصرية

الولايات المتحدة تقول :

أجرينا 70مليون مكالمة
تجسس على مصر وكانت نتائجها كالتالي:

90% منها: إستنوني أنا نازل حالا،
5% هات معاك عيش ولبن،
2% لما تتفقوا رنولي،
1% شوف لك حل مع عيالك،
1% عاملين غداء إيه النهاردة؟،
1% رن لي رنة وإقفل.
ولغاية النهاردة مش فاهمين يعني إيه رنه و أقفل
Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة