نكت مصرية

نكت مصريين مضحكة ونكت أهل الصعيد 2009 و 2010، أيوه يا بوي مانا خابر ويش يقولون، من أحلى نكت العرب وأظرفها. المصريين أجدع ناس. Jokes from Egypt, Sa3edi Jokes And more from the Nile Land

حرامي فنان

ﻭﺍﺣﺪ ﺳﻴﺎﺭﺗﻪ ﺍﻧﺴﺮﻗﺖ..
ﺛﺎﻧﻲ ﻳﻮﻡ ﻟﻘﺎﻫﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺓ ﻣﻜﺎﻧﻬﺎ ﻭﻣﻐﺴﻮﻟﺔ.
..
ﻓﺘﺤﻬﺎ ﻟﻘﻰ ﻓﻴﻬﺎ ،ﺭﺳﺎﻟﺔ ﻣﻜﺘﻮﺏ ﻓﻴﻬﺎ :
ﺃﻧﺎ ﺁﺳﻒ ﺟﺪﺍ !
ﺯﻭﺟﺘﻲ ﻛﺎﻧﺖ ﺑﺘﻮﻟﺪ ﻭﻣﺎ ﻛﺎﻥ ﻋﻨﺪﻱ ﺳﻴﺎﺭﺓ ، فأخذت ﺳﻴﺎﺭﺗﻚ ﻭﺍﺗﻤﻨﻰ ﺗﻘﺒﻞ ﻋﺰﻳﻤﺘﻲ وتجي ﺗﺸﻮﻑ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﻴﻨﻤﺎ ﻛﺎﻋﺘﺬﺍﺭ ﻣﻨﻲ ﻭﺗﻌﻮﻳﺾ وهذه التذاكر لك ولعائلتك
ﻣﺴﺢ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﺩﻣﻌﺔ ﺍﻟﻔﺮﺡ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻌﻴﻨﻪ ،
ﻭﻗﺎﻝ: ﻭﺍﻟﻠﻪ ﻓﻌﻼ ﺍﻟﺪﻧﻴﺎ ﺑﺨﻴﺮ
ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻌﺪﻩ ﺭﺍﺡ ﻣﻊ ﺃﺳﺮﺗﻪ ﺍﻟﺴﻴﻨﻤﺎ ﻭ ﺩﺧﻞ ﺍﻟﻔﻴﻠﻢ ،
ﻭ ﻟﻤﺎ ﺭﺟﻊ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻟﻘﻰ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻣﺴﺮﻭﻕ ،
ﻭﻟﻘﻰ ﻇﺮﻑ ﻣﻜﺘﻮﺏ ﻋﻠﻴﻪ :
ﺇﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﻳﻜﻮﻥ ﺍﻟﻔﻴﻠﻢ عجبك

صيني راحوا يجربوا صدى الصوت


واحد انجليزي وواحد فرنساوي وواحد صيني راحوا يجربوا صدى الصوت
الانجليزي قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو هالوووو هالوووو
الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور بنجوووور بنجوووور
الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: ايييييييه ايييييييه ايييييييه

Facebook Submitter

ندل واقف فى ميكروباص

ندل واقف فى ميكروباص ضحك لبنت ضحكتله غمزلها غمزتله شاورلها تنزل نزلت قعد هو مكانها
Facebook Submitter

شنطة المصرية

الأشياء الموجودة في شنط الستات حسب الجنسية:

الفرنسية: مرطب شفايف, كريم يدين, لبان, واقي شمس!
اليابانية: علبة مكياج صارخ, موبيل آخر موديل, مفاتيح سياره!
الامريكية: حزمة دولارات, صاعق كهربائي,عطر مركز
المصريـــــه بقه خد عندكـــ::
اوراق مستشفى
روج مالوش غطاء
اربعه جنيه موصلات
قلم كحل صغير مبري من الجهتين
شريط بنادول فاضل فيه حباية
بقايا كيس شبسى في اخر الشنطة
كيس مناديل قديم ومتبهدل و فيه مندلين
محتويات أخرى مجهولة الهوية..جاري التعرف عليها!
Facebook Submitter

صعيدي قاعد يحك اذونه

صعيدي قاعد يحك اذونه بالمفتاح.... اشتغل وخبط بالحيط
Facebook Submitter

مرة ثلاتة بلدياتنا راحوا

مرة ثلاتة بلدياتنا راحوا يسرقوا بنك ..... واحد دخل يسرق و التانى وقف يراقب و التالت راح يبلغ الشرطة ..
Facebook Submitter

عصفور باليد

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
Facebook Submitter

صعيدي واقف مع دوده

صعيدي واقف مع دوده في الشمس ليه؟؟؟؟الطبيب قال له اعد في الشمس دقائق معدوده
Facebook Submitter

صعيدي اشترى لزوجته ث

'صعيدي اشترى لزوجته ثريات فاتصل لها يسأل عنها فقالت زوجته:حلوين بس كبار على أذناي
Facebook Submitter

تعريف الزغروته

تعريف الزغروته

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

هو صوت مزعج يصدر عن الإناث تعبيرا عن الفرحة
وذلك بإطلاق صرخة تدعى "لولولولولولولى"
مع تحريك اللسان من اليمين إلى اليسار
في سرعة 30 لفة في الثانية الواحدة
اي ما يعادل سرعة طيارة حربية نفاثة
Facebook Submitter

مجموعة صعايدة عملوا عصابه

مجموعة صعايدة عملوا عصابه و قرروا يسرقوا بنك
زعيم العصابه : محمدين يدخل البنك و يستخبى فى دورة المياه لحد ما البنك يقفل .. و بعدين يشيل الجريليه بتاعت التكييف
بعد كده نخش كلنا من فتحة التكييف و نكسر الخزنه و ناخد الفلوس
لما نطلع من البنك حنلاقى الحارس نروح جتلينه و نهرب بالفلوس .. فاهمين يا رجاله
العصابه : فاهمين يا رييس
المهم جت ساعة الصفر و فعلا راح محمدين البنك و استخبى فى دورة المياه
و فتح لهم .. و دخلوا .. و فتحوا الخزنه .. و لما خرجوا من البنك ملاقوش الحارس .. فضلوا يستنوه ساعة .. ساعتين لكن الحارس ماجاش
رئيس العصابه : مافيش فايدة يا رجالة يلا نرجع الفلوس الخزنه الخطة فشلت
Facebook Submitter

واحد صعيدي سمع عن

واحد صعيدي سمع عن الموبايل قال لأبوه عايزك تشتريلي موبايل يابوي..
أشتريلك بشرط .. انك تركب اخواتك معاك !!!
Facebook Submitter

هريدي الجاسوس

الموساد قرر أنه يشغل جاسوس صعيدى عنده بعد طول بحث أستقروا على هريدى
راحوا لهريدى و أخدوه تل أبيب و قعدوا يدربوه 6 شهور و بعدها قالو ليه أنه
كدة جاهز للمهمة بتاعته
هريدى : يعنى حارجع مصر
مدرب الموساد : أيوة .. تروح و تنفذ كل التعليمات اللى قلنالك عليها
هريدى : طب ازاى حاتصل بيكم
مدرب الموساد : لا لا .. انت ماتتصلش .. احنا لما نحب نتصل بيك حانبعتلك مندوب
يقوللك ازايك و ازاى امك .. تعرف أنه تبعنا .. ماشى يا هريدى
هريدى : تحت أمرك يا فندم
و بالفعل رجع هريدى مصر .. و بعد شهرين أحس الموساد انه لازم يتصل بهريدى ..
فراحوا باعتينله مندوب
المندوب لبواب العمارة بتاعت هريدى : هو هريدى ساكن فى أنهى شقة
البواب : أنهى هريدى يا بيه .. العمارة فيها 4 هريدى
المندوب خاف لحسن العملية تنكشف : قولى شقة أى واحد فيهم
البواب : عندك واحد ساكن فى الدور الأول
طلع المندوب و خبط على الشقة اللى فى الدور الأول
المندوب : أنت هريدى .. ازايك و ازاى أمك
هريدى : أنت عايز هريدى الجاسوس .. هو ساكن فى الدور الرابع
Facebook Submitter

اللى باس ينزل

مضيفة بتودع الركاب ف الطيارة وهما نازلين كل واحد بوسة
واحد صعيدى شاف كده قام راجع ف الصف تانى
فالمضيفة شافته!
فقالت: لو سمحت يا جماعة اللى باس ينزل!
فالصعيدى قال: وكمان اللباس ينزل ياحلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوة
Facebook Submitter

انا كسبت مليون جنية

واحد بيقول لمراتة انا كسبت مليون جنية جهزى شنطتك بسرعة قالتلو طيب اخد الهدوم الصيفى والشتوى ؟؟ قالها خدى اللى تاخدية المهم ارجع البيت ملاقكيش

Facebook Submitter

واحد بلدياتنا نزل محط

واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له
افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.
Facebook Submitter

صعيدي بيسأل حرمه

واحد صعيدى قابل واحدة اجنبية سألها:
انت منين؟
جاوبته::وااات What?
انبخع ورد عليها أجدع ناس الوتاوتة دول!

Facebook Submitter

ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام

ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام معاهم واحد صعيدي ، قالوا للأول عايز المنشار الكهربائي أو شنق ، قال: المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي مشتغلش ، قالوا : حظك روح وأطلقوا سراحه ، جابوا الثاني قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق ، قال : المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي برضو مشتغلش ، قالوا : حظلك روح وأطلقوا سراحه جابوا الصعيدي ، قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق، قال : شنق والناس وأقربائه يذعقو : المنشار ، المنشار ، المنشار قالهم بايظ مايشتغلش
Facebook Submitter

واحد بواب

واحد بواب كل يوم ينزل ينادى على مراته
ويقول لها : عاوزة حاجة قبل ما أروح الشغل
فتقوله : لا
!! !! !! !! !! !! !!
يروح قاعد على الدكة
Facebook Submitter

شايقي حلم انه بيوزع في قروش حلف طلاق تاني ماينوم----------------محشش قال لاخو سبحان الله زي بني ادم اذا اتوفى خلاص مات---------------محشش مشى بيت عزا بعدماشال الفاتحة قال يعني خلاص مافي امل-------------واحدة بايرة قالت لواحد تعال نلعب دسوسية لو لقيتني تعرسني لو ما لقيتني اناورا الدولاب----------------قرد سال امه احنا ليه شكلناوحش قالت له اسكت واحمد ربك مش احسن من البيقرا في النكته
Facebook Submitter

غضب الصعايدة من النكت

غضب الصعايدة من النكت التي تقال عليهم و لإثبات مدى ذكائهم تقرر عمل اختبار ذكاء لهم فتم اختيار 3 منهم و كانوا من أذكيائهم
وكان السؤال الأول هو : ما هو الشئ الذى نلبسه في القدم و لونه أسود
فأجاب الأول الجذمة
السؤال الثانى ما هو الشئ الذى نلبسه في القدم و لونه بني
فأجاب الثاني الجذمة
السؤال الثالث ماهو الشئ الأبيض المستدير الذي نأخذه من الدجاج
فأجاب الثالث هل هو برباط
فقيل لا
فقال إذا هي الشبشب
Facebook Submitter

هات شوارما

واحد الدغ فى حرف الـ (ر) وبيتكسف جدا لما يشترى شاورمة يقول للراجل هاتلى شويمة فبيقوله هاتلى واحد كفته وخلاص وهو زعلان جدا .. طلعله عفريت قاله تطلب ايه ؟ قاله نفسى اقول شاورمة صح ... قاله خلاص قولها بكرة بس هتكون مرة واحده بس .. راح المحل وبيقول للراجل بكل عنطزة بقى هاتلى واحد شــاورمة .. قاله ايه ؟؟؟ قاله هات واحد كفتة الله يحرقك
Facebook Submitter

ضربته شمس

مرة واحد احول أبوه مات دفن امه
عصبي ضربته شمس جمع شلته
Facebook Submitter

صعيدي راح المدينة شا

'صعيدي راح المدينة شاف جسور قال : الله يعز الحكومة رفعت الشوارع عن العيال !!!!!!
Facebook Submitter

ز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا

مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و وقحة و كل عيلتيك و انتي طالق
Facebook Submitter

قائمة الاسماءالموبايل



الصبية اللبنانية
صاحبتي سوزي
حبيبي طوني
صاحب حبيبي طوني
رفيقي ميشيل
The best friend nezar
حبيبي القديم رضا
عمو الشوفير
الكوافير سيمون
الماكيير ايلي
مدرب الرقص روجيه
مدرب الbasketball اندريه

قائمة الاسماء بموبايل الشب اللبناني
طانط مها
حبيبتي ريما
عماد صديق حبيبتي
صديقتي ريتا
الحلاق جو
عمو فريد صاحب ماما
حبيب اختي مايا
معلمة البيانو ماري

قائمة الاسماء بمحمول البنت المصرية
المكوجي حسنين
صديقة عمري نيللي
شهيرة أبلتي بمعهد الخياطة
الجزار عزت
صاحبي الكويتيعلشان يعبيلها رصيد
حبيبي مدحت
حبيبي التاني عادل
حبيبي التالت مرسي
حبيبي الرابع اسماعيل

قائمة الاسماء بمحمول الشاب المصري
الفوال حنفي
المعلم الكبير ابو شنب
استازي بالمعهد عبد الفتاح لاحظوا حرف ز
مصطفى زميلي ايام الدارسة
البلطجي هيما
المحمصة بتاع الفزدقالفستق
المزة شيرين
حبيبتي مروة

قائمة الاسماء بجوال البنت السعودية
الخياطة ام تركي
كارمن عالمة الفلك
الشيخ سعود مفسر الاحلام
كومار السايق
الطقاقة مرام
رفيجتي موزة
بعد جبدي هزاع
أخوي الله ياخذه

قائمة الاسماء بجوال الشاب السعودي
راعي الغنم بو صقر
الوالدة الله يرحمها
زوجة ابوي الثانية
زوجة ابوي الثالثة
زوجة ابوي الجديدة
راعي الوانيت بو طلال
المحشش بو فهد
المبرقعة
صديقتي الروسية تعرف عليها عالنت
حبيبتي حصة
برنامج شبيك لبيك علشان يكلم نانسي ونادين اغناطيوس

Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة