نكت مصرية

نكت مصريين مضحكة ونكت أهل الصعيد 2009 و 2010، أيوه يا بوي مانا خابر ويش يقولون، من أحلى نكت العرب وأظرفها. المصريين أجدع ناس. Jokes from Egypt, Sa3edi Jokes And more from the Nile Land

واحد عصبي وجعه ضرسه ر

واحد عصبي وجعه ضرسه راح للدكتور وقال له اقلع كل ضروسي وخله زي الكـلب لحاله

هات شوارما

واحد الدغ فى حرف الـ (ر) وبيتكسف جدا لما يشترى شاورمة يقول للراجل هاتلى شويمة فبيقوله هاتلى واحد كفته وخلاص وهو زعلان جدا .. طلعله عفريت قاله تطلب ايه ؟ قاله نفسى اقول شاورمة صح ... قاله خلاص قولها بكرة بس هتكون مرة واحده بس .. راح المحل وبيقول للراجل بكل عنطزة بقى هاتلى واحد شــاورمة .. قاله ايه ؟؟؟ قاله هات واحد كفتة الله يحرقك
Facebook Submitter

توك توك

توك توك دخل محطة بنزين يمول
لاقى مقطورة بتمول 200 لتر
وميكروباص بيمول 50 لتر

بص للراجل بكسوف وقاله
أمبووو
Facebook Submitter

السمكه

ولد اللى جاله فى الامتحان بتاع الكيمياء بيقول السؤال ايه الحاجه اللى مش بتذوب فى المياه.
قاله السمكه

Facebook Submitter

تفتكرى هى ترضى

مرة واحدة ست بتقول لجوزها ليه مش بتعمل زى استاذ سعيد جارنا ككل يوم بيبوس مراته قبل ما بيروح الشغل قام قال لها انا مستعد وماعنديش مانع بس تفتكرى هى ترضى

Facebook Submitter

في واحد عايز ينتحر

في واحد عايز ينتحر رمى نفسه قدام عربيه زعق عليه صاحب العربيه بتعمل كدا ليه رد عليه عايز انتحر قال طيب ماتطلع اي عماره وتنط قال ياسلاااام عايزني امووت
Facebook Submitter

هريدي الجاسوس

الموساد قرر أنه يشغل جاسوس صعيدى عنده بعد طول بحث أستقروا على هريدى
راحوا لهريدى و أخدوه تل أبيب و قعدوا يدربوه 6 شهور و بعدها قالو ليه أنه
كدة جاهز للمهمة بتاعته
هريدى : يعنى حارجع مصر
مدرب الموساد : أيوة .. تروح و تنفذ كل التعليمات اللى قلنالك عليها
هريدى : طب ازاى حاتصل بيكم
مدرب الموساد : لا لا .. انت ماتتصلش .. احنا لما نحب نتصل بيك حانبعتلك مندوب
يقوللك ازايك و ازاى امك .. تعرف أنه تبعنا .. ماشى يا هريدى
هريدى : تحت أمرك يا فندم
و بالفعل رجع هريدى مصر .. و بعد شهرين أحس الموساد انه لازم يتصل بهريدى ..
فراحوا باعتينله مندوب
المندوب لبواب العمارة بتاعت هريدى : هو هريدى ساكن فى أنهى شقة
البواب : أنهى هريدى يا بيه .. العمارة فيها 4 هريدى
المندوب خاف لحسن العملية تنكشف : قولى شقة أى واحد فيهم
البواب : عندك واحد ساكن فى الدور الأول
طلع المندوب و خبط على الشقة اللى فى الدور الأول
المندوب : أنت هريدى .. ازايك و ازاى أمك
هريدى : أنت عايز هريدى الجاسوس .. هو ساكن فى الدور الرابع
Facebook Submitter

اتنين بلدياتنا فكروا

اتنين بلدياتنا فكروا يلعبوا شطرنج ... الملك ضرب نفسه بالنار.












'
Facebook Submitter

oo
Facebook Submitter

تزوير

بلدياتنا جامدين
قاموا زوروا ورقة ب 18 جنيه,
!واحد فيهم نزل يجربها في بلدياتهم على أول الشارع
وبيقوله:مساء الخير يا بوي, ألاجيش معاك فكة 18 جنيه؟
قاله:حظك يا ولد معايا أخر تسعتين!!!

Facebook Submitter

قصـة مؤثــرة جـدا

ﺫﻫﺐ ﺃﺣﺪ ﺍﻷﻃﻔﺎﻝ ﺇﻟﻰ ﺃﻣﻪ ﻭﻗﺎﻝ ﻟﻬﺎ :

ﻣﺎﻣﺎ ﻣﺎﻣﺎ .. ﺃﻋﻄﻴﻨﻲ ﻧﻘﻮﺩﺍ ﺣﺘﻰ ﺃﻋﻄﻴﻬﺎ ﻟﺮﺟﻞ ﻣﺴﻜﻴﻦ ﻳﺼﺮﺥ ﻓﻲ

ﺍﻟﺸﺎﺭﻉ

ﻓﺮﺣﺖ ﺍﻷﻡ ﻟﻘﻠﺐ ﻃﻔﻠﻬﺎ ﺍﻟﻄﻴﺐ ﻭﺃﻋﻄﺘﻪ ﺍﻟﻨﻘﻮﺩ ، ﺛﻢ ﺳﺄﻟﺘﻪ

ﻭﻟﻤﺎﺫﺍ ﻳﺼﺮﺥ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﻳﺎ ﻭﻟﺪﻱ ؟






:ﻗﺎﻝ ﺍﻟﻄﻔﻞ : قاعد ینادي .. ﺁﻳﺲ ﻛﺮﻳﻢ … ﺁﻳﺲ ﻛﺮﻳﻢ
Facebook Submitter

سئلوا صعيدى : ليه جت

' سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة
Facebook Submitter

ابوس ايدككك

صعيدي 15 سنة بدعي ربنا يرزقه بصبي نزل عليه ملاك وقاله ابوس ايدك تجوز الاول ابوس ايدككك.
Facebook Submitter

واحد صعيدي وواحد امريكي

واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس
الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني
Facebook Submitter

عماد
Facebook Submitter

صعيدي وامريكي

الامريكى قال للصعيدي وصلتو فين بالتطور؟
الصعيدي رد وقال: ياعم تطور ايه دا احنا رجعنا لورا،
ثم سأل الصعيدي الامريكي: انتو وصلتو فين بالتطور
الامريكي قاله: احنا وصلنا بالتطور اذا القمر الاصطناعى عطل في السما نقدر نصلحه من هون ...
الصعيدي فكر شويةوقل يااااااااااااااه هو المفك بتاعكم طوله أد ايه؟
Facebook Submitter

الكوابيس

مره واحده بتقول لجوزها “تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا” قالها “هى لسه الكوابيس دي بتجيلك
Facebook Submitter

حضري المية السخنة

واحد اتصل بمراته قالها حضري المية السخنة!
راح صاحبة قالة انت حمش قوي قالو امال هاغسل المواعين بمية باردة
Facebook Submitter

بتاع سمك

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحي وبيلعب
Facebook Submitter

الاول للثانى كم انا سعيدا بان اخى بدا المشى منذ اسبوعان الثانى والى اين وصل


Facebook Submitter

ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام

ثلاثة حكموا عليهم بالإعدام معاهم واحد صعيدي ، قالوا للأول عايز المنشار الكهربائي أو شنق ، قال: المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي مشتغلش ، قالوا : حظك روح وأطلقوا سراحه ، جابوا الثاني قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق ، قال : المنشار الكهربائي ، جابوه عند المنشار الكهربائي برضو مشتغلش ، قالوا : حظلك روح وأطلقوا سراحه جابوا الصعيدي ، قالوا : المنشار الكهربائي أو الشنق، قال : شنق والناس وأقربائه يذعقو : المنشار ، المنشار ، المنشار قالهم بايظ مايشتغلش
Facebook Submitter

الندالة ثم الندالة

واحد ندل بيعلم اولادة الندالة وهو بيموت قالهم الندالة ثم الندالة ثم الندالة مات رموه من ا لشباك
Facebook Submitter

عصفور باليد

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
Facebook Submitter

مسيحى قابل الريس

واحد مسيحى قابل الريس وقالة لية ماينفعش واحد مسيحى يحكم مصر فمبارك قالة ولا مسلم ياروح امك

Facebook Submitter

ظلمتني بكلمتك وأنا مظلوم
وصدقني من غيرك أنا مهموم
Facebook Submitter

تعريف الزغروته

تعريف الزغروته

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

هو صوت مزعج يصدر عن الإناث تعبيرا عن الفرحة
وذلك بإطلاق صرخة تدعى "لولولولولولولى"
مع تحريك اللسان من اليمين إلى اليسار
في سرعة 30 لفة في الثانية الواحدة
اي ما يعادل سرعة طيارة حربية نفاثة
Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة