نكت مصرية

نكت مصريين مضحكة ونكت أهل الصعيد 2009 و 2010، أيوه يا بوي مانا خابر ويش يقولون، من أحلى نكت العرب وأظرفها. المصريين أجدع ناس. Jokes from Egypt, Sa3edi Jokes And more from the Nile Land

واحد خكري ابوه عطاه ش

واحد خكري ابوه عطاه شريط ديني جاه بعد اسبوع لقاه متحجب

مين مريم

الولد : حبي اليوم كنت قاعد مع مريم و وناصر وخالد وحمود سمعنا صوت تكسير باب و دخلو حراميه و هجموا علينا قصولي رجولي و أصحابي كلهم ماتو و انا الحين في المستشفى بيسولي عملية خطيرة

البنت :
.
.
: مين مريم ‹☺›!
Facebook Submitter

عيد الحب

صعيدي قالوله بكره عيد الحب
قال : يوووه ايه الورطة دى! وده صلاته ازاي ؟
Facebook Submitter

خبر عاجل

خبر عاجل من موقع النكت الأكبر
http://arab-jokes.net
تحطمت طائرة صغيرة تتسع لراكبين فقط فوق احد المقابر بالصعيد
اخوانا الصعايدة انتشلوا 500 جثة وما زال الحفر مستمراً
Facebook Submitter

مرة واحد صينى وقع اتقصر
Facebook Submitter

في محشحش كل ما شاف البرق ابتسم ليِش؟؟؟؟يحسب احد يصورة

Facebook Submitter

السمكه

ولد اللى جاله فى الامتحان بتاع الكيمياء بيقول السؤال ايه الحاجه اللى مش بتذوب فى المياه.
قاله السمكه

Facebook Submitter

صعيدى فى الجيش واقف

صعيدى فى الجيش واقف تشريفة و فيه ضيف كبير جاى يزور الوحدة فالقائد بيديلهم التعليمات الأخيرة
القائد : أول الضيف ما يدخل تضربوا 21 طلقة تحية للضيف
الصعيدى : و لو الضيف مات من أول طلقة نكمل برضه ؟؟!!
Facebook Submitter

طيارة

واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة
Facebook Submitter

صيني راحوا يجربوا صدى الصوت


واحد انجليزي وواحد فرنساوي وواحد صيني راحوا يجربوا صدى الصوت
الانجليزي قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو هالوووو هالوووو
الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور بنجوووور بنجوووور
الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: ايييييييه ايييييييه ايييييييه

Facebook Submitter

اتنين بلدياتنا فكروا

اتنين بلدياتنا فكروا يلعبوا شطرنج ... الملك ضرب نفسه بالنار.












'
Facebook Submitter

تعريف الزغروته

تعريف الزغروته

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

هو صوت مزعج يصدر عن الإناث تعبيرا عن الفرحة
وذلك بإطلاق صرخة تدعى "لولولولولولولى"
مع تحريك اللسان من اليمين إلى اليسار
في سرعة 30 لفة في الثانية الواحدة
اي ما يعادل سرعة طيارة حربية نفاثة
Facebook Submitter

حرامي فنان

ﻭﺍﺣﺪ ﺳﻴﺎﺭﺗﻪ ﺍﻧﺴﺮﻗﺖ..
ﺛﺎﻧﻲ ﻳﻮﻡ ﻟﻘﺎﻫﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺓ ﻣﻜﺎﻧﻬﺎ ﻭﻣﻐﺴﻮﻟﺔ.
..
ﻓﺘﺤﻬﺎ ﻟﻘﻰ ﻓﻴﻬﺎ ،ﺭﺳﺎﻟﺔ ﻣﻜﺘﻮﺏ ﻓﻴﻬﺎ :
ﺃﻧﺎ ﺁﺳﻒ ﺟﺪﺍ !
ﺯﻭﺟﺘﻲ ﻛﺎﻧﺖ ﺑﺘﻮﻟﺪ ﻭﻣﺎ ﻛﺎﻥ ﻋﻨﺪﻱ ﺳﻴﺎﺭﺓ ، فأخذت ﺳﻴﺎﺭﺗﻚ ﻭﺍﺗﻤﻨﻰ ﺗﻘﺒﻞ ﻋﺰﻳﻤﺘﻲ وتجي ﺗﺸﻮﻑ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﻴﻨﻤﺎ ﻛﺎﻋﺘﺬﺍﺭ ﻣﻨﻲ ﻭﺗﻌﻮﻳﺾ وهذه التذاكر لك ولعائلتك
ﻣﺴﺢ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﺩﻣﻌﺔ ﺍﻟﻔﺮﺡ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻌﻴﻨﻪ ،
ﻭﻗﺎﻝ: ﻭﺍﻟﻠﻪ ﻓﻌﻼ ﺍﻟﺪﻧﻴﺎ ﺑﺨﻴﺮ
ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻌﺪﻩ ﺭﺍﺡ ﻣﻊ ﺃﺳﺮﺗﻪ ﺍﻟﺴﻴﻨﻤﺎ ﻭ ﺩﺧﻞ ﺍﻟﻔﻴﻠﻢ ،
ﻭ ﻟﻤﺎ ﺭﺟﻊ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻟﻘﻰ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻣﺴﺮﻭﻕ ،
ﻭﻟﻘﻰ ﻇﺮﻑ ﻣﻜﺘﻮﺏ ﻋﻠﻴﻪ :
ﺇﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﻳﻜﻮﻥ ﺍﻟﻔﻴﻠﻢ عجبك
Facebook Submitter

طرائف الشيخ كشك

من طرائف الشيخ كشك رحمه الله :

لما كان يصلى كان يقول للناس الصف الثانى والثالث والرابع والخامس يستقيموا فسألوه والصف الاول يا مولانا ؟ !!

قالهم لأ دول مخبرين وأمن دولة جايين يتجسسوا علينا يستقيموا او لا يستقيموا مش هينفعلهم صلاة
Facebook Submitter

صعيدي قاعد يحك اذونه

صعيدي قاعد يحك اذونه بالمفتاح.... اشتغل وخبط بالحيط
Facebook Submitter

صعيدي وامريكي

الامريكى قال للصعيدي وصلتو فين بالتطور؟
الصعيدي رد وقال: ياعم تطور ايه دا احنا رجعنا لورا،
ثم سأل الصعيدي الامريكي: انتو وصلتو فين بالتطور
الامريكي قاله: احنا وصلنا بالتطور اذا القمر الاصطناعى عطل في السما نقدر نصلحه من هون ...
الصعيدي فكر شويةوقل يااااااااااااااه هو المفك بتاعكم طوله أد ايه؟
Facebook Submitter

في واحد محمل في الوني

في واحد محمل في الونيت كبش وغنمة يوم وصلوا الطريق الترابي قام الكبش يطق على الدريشة ويقول لا تسرع المدام حامل abas
Facebook Submitter

اتنين محششين بيتفرجو على ماتش

اتنين محششين بيتفرجو على ماتش فالمزيع بيقول ‘دربكه فى الدفاع، دربكه فى خط الوسط، دربكه فى الهجوم، أوبااااا جوة الجون’ فالمحشش قال لزميله ‘إلظاهر ان دربكه ده لعيب ميه ميه
Facebook Submitter

واحد بواب

واحد بواب كل يوم ينزل ينادى على مراته
ويقول لها : عاوزة حاجة قبل ما أروح الشغل
فتقوله : لا
!! !! !! !! !! !! !!
يروح قاعد على الدكة
Facebook Submitter

واحد صعيدي وواحد امريكي

واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس
الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني
Facebook Submitter

عصفور باليد

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
Facebook Submitter

مرة واحد بلديات بيقول

مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم
Facebook Submitter

فيات ومرسيدس وبي ام دبليو

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه,
فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس
فقام قاله: بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست, و بعدين صلح عربيتك! بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور.
ربطوا العربيه وطلعوا, قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم, راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه! وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا!
فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم: هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس! و بى ام! سيبوهم!!! و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم
Facebook Submitter

فار فشار

مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار ، راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش
Facebook Submitter

ز يروح حفله تنكريه بعت أخوه


صعيدي عايز يروح حفله تنكريه بعت أخوه .

Facebook Submitter

حمار

حمار شاف حصان قال اخ لو اني مخلص الثانوية

Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة