نكت مصرية

نكت مصريين مضحكة ونكت أهل الصعيد 2009 و 2010، أيوه يا بوي مانا خابر ويش يقولون، من أحلى نكت العرب وأظرفها. المصريين أجدع ناس. Jokes from Egypt, Sa3edi Jokes And more from the Nile Land

مرة واحد بلديات بيقول

مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم

نكتة مقرفة

هانم صعيدية بتقول
لجوزها هات بوسة!
قام باسها.
قامت قالتلوا: هع ضحكت عليك واخدت اللبانة من ثمك!
قالها:
هع انى الى ضحكت عليكى دة كان بلغم!

Facebook Submitter

صعيدي راح أمريكا

صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب

Facebook Submitter

واحد احول

مرة واحد احول بابه كان راجع من السفر راح باس الشنطة وشال ابوه
Facebook Submitter

ضربته شمس

مرة واحد احول أبوه مات دفن امه
عصبي ضربته شمس جمع شلته
Facebook Submitter

ز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا

مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و وقحة و كل عيلتيك و انتي طالق
Facebook Submitter

هريدي الجاسوس

الموساد قرر أنه يشغل جاسوس صعيدى عنده بعد طول بحث أستقروا على هريدى
راحوا لهريدى و أخدوه تل أبيب و قعدوا يدربوه 6 شهور و بعدها قالو ليه أنه
كدة جاهز للمهمة بتاعته
هريدى : يعنى حارجع مصر
مدرب الموساد : أيوة .. تروح و تنفذ كل التعليمات اللى قلنالك عليها
هريدى : طب ازاى حاتصل بيكم
مدرب الموساد : لا لا .. انت ماتتصلش .. احنا لما نحب نتصل بيك حانبعتلك مندوب
يقوللك ازايك و ازاى امك .. تعرف أنه تبعنا .. ماشى يا هريدى
هريدى : تحت أمرك يا فندم
و بالفعل رجع هريدى مصر .. و بعد شهرين أحس الموساد انه لازم يتصل بهريدى ..
فراحوا باعتينله مندوب
المندوب لبواب العمارة بتاعت هريدى : هو هريدى ساكن فى أنهى شقة
البواب : أنهى هريدى يا بيه .. العمارة فيها 4 هريدى
المندوب خاف لحسن العملية تنكشف : قولى شقة أى واحد فيهم
البواب : عندك واحد ساكن فى الدور الأول
طلع المندوب و خبط على الشقة اللى فى الدور الأول
المندوب : أنت هريدى .. ازايك و ازاى أمك
هريدى : أنت عايز هريدى الجاسوس .. هو ساكن فى الدور الرابع
Facebook Submitter

طوشة خلايله

طوشة خلايله مقبسة بيناتهم وهذا اللي صار - حازم بعطه لفيصل 6 شفرات .. وابو فيصل نادى 6 ولاده ... وجاب 12 باص ... وبده يترك على وجهه علامه وطلاق من مرته 3 مش راجع على الدار الا وراسه معاه ... يا لطيف العب ... هذا بصير يا ابو اسلام ... وحده الله يا جماعة الخير ... يا ابو سلامه .... يا ابو عامر تعال تعال تع حل هالمشكلة ... يابا الحق ... بره جاهة كثير ... والثاني وابو حازم طالب هدنة 3 ايام ... جيبوا خرفان وحمام - خليها تهدي اعصابه ... 50000 ليرة تمتم غير هيك ما في كلام ...وطلاق من مرته 3 مش راح الا وجيبه ملان ... ابو حازم ... على كل حال هو مش طماع ...
youtube:Jqb9ed_tAGs
Facebook Submitter

مرة واحد بلديات بيقول

مرة واحد بلديات بيقول لواحد تاني و هو بيجري عليه بسرعة:الحق اخوك عواد غرقان في دمه ، آم اخينا ده قاله ماتخافش ما هو بيعرف يعوم
Facebook Submitter

واحد خكري ابوه عطاه ش

واحد خكري ابوه عطاه شريط ديني جاه بعد اسبوع لقاه متحجب
Facebook Submitter

اتنين بلدياتنا فكروا

اتنين بلدياتنا فكروا يلعبوا شطرنج ... الملك ضرب نفسه بالنار.












'
Facebook Submitter

هات شوارما

واحد الدغ فى حرف الـ (ر) وبيتكسف جدا لما يشترى شاورمة يقول للراجل هاتلى شويمة فبيقوله هاتلى واحد كفته وخلاص وهو زعلان جدا .. طلعله عفريت قاله تطلب ايه ؟ قاله نفسى اقول شاورمة صح ... قاله خلاص قولها بكرة بس هتكون مرة واحده بس .. راح المحل وبيقول للراجل بكل عنطزة بقى هاتلى واحد شــاورمة .. قاله ايه ؟؟؟ قاله هات واحد كفتة الله يحرقك
Facebook Submitter

طيارة

واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة
Facebook Submitter

حرامي فنان

ﻭﺍﺣﺪ ﺳﻴﺎﺭﺗﻪ ﺍﻧﺴﺮﻗﺖ..
ﺛﺎﻧﻲ ﻳﻮﻡ ﻟﻘﺎﻫﺎ ﻣﻮﺟﻮﺩﺓ ﻣﻜﺎﻧﻬﺎ ﻭﻣﻐﺴﻮﻟﺔ.
..
ﻓﺘﺤﻬﺎ ﻟﻘﻰ ﻓﻴﻬﺎ ،ﺭﺳﺎﻟﺔ ﻣﻜﺘﻮﺏ ﻓﻴﻬﺎ :
ﺃﻧﺎ ﺁﺳﻒ ﺟﺪﺍ !
ﺯﻭﺟﺘﻲ ﻛﺎﻧﺖ ﺑﺘﻮﻟﺪ ﻭﻣﺎ ﻛﺎﻥ ﻋﻨﺪﻱ ﺳﻴﺎﺭﺓ ، فأخذت ﺳﻴﺎﺭﺗﻚ ﻭﺍﺗﻤﻨﻰ ﺗﻘﺒﻞ ﻋﺰﻳﻤﺘﻲ وتجي ﺗﺸﻮﻑ ﻓﻴﻠﻢ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﻴﻨﻤﺎ ﻛﺎﻋﺘﺬﺍﺭ ﻣﻨﻲ ﻭﺗﻌﻮﻳﺾ وهذه التذاكر لك ولعائلتك
ﻣﺴﺢ ﺍﻟﺮﺟﻞ ﺩﻣﻌﺔ ﺍﻟﻔﺮﺡ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻌﻴﻨﻪ ،
ﻭﻗﺎﻝ: ﻭﺍﻟﻠﻪ ﻓﻌﻼ ﺍﻟﺪﻧﻴﺎ ﺑﺨﻴﺮ
ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺍﻟﻠﻲ ﺑﻌﺪﻩ ﺭﺍﺡ ﻣﻊ ﺃﺳﺮﺗﻪ ﺍﻟﺴﻴﻨﻤﺎ ﻭ ﺩﺧﻞ ﺍﻟﻔﻴﻠﻢ ،
ﻭ ﻟﻤﺎ ﺭﺟﻊ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻟﻘﻰ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻣﺴﺮﻭﻕ ،
ﻭﻟﻘﻰ ﻇﺮﻑ ﻣﻜﺘﻮﺏ ﻋﻠﻴﻪ :
ﺇﻥ ﺷﺎﺀ ﺍﻟﻠﻪ ﻳﻜﻮﻥ ﺍﻟﻔﻴﻠﻢ عجبك
Facebook Submitter

صعيدي قاعد يحك اذونه

صعيدي قاعد يحك اذونه بالمفتاح.... اشتغل وخبط بالحيط
Facebook Submitter

عماد
Facebook Submitter

عصفور باليد

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
Facebook Submitter

تزوير

بلدياتنا جامدين
قاموا زوروا ورقة ب 18 جنيه,
!واحد فيهم نزل يجربها في بلدياتهم على أول الشارع
وبيقوله:مساء الخير يا بوي, ألاجيش معاك فكة 18 جنيه؟
قاله:حظك يا ولد معايا أخر تسعتين!!!

Facebook Submitter

شنطة المصرية

الأشياء الموجودة في شنط الستات حسب الجنسية:

الفرنسية: مرطب شفايف, كريم يدين, لبان, واقي شمس!
اليابانية: علبة مكياج صارخ, موبيل آخر موديل, مفاتيح سياره!
الامريكية: حزمة دولارات, صاعق كهربائي,عطر مركز
المصريـــــه بقه خد عندكـــ::
اوراق مستشفى
روج مالوش غطاء
اربعه جنيه موصلات
قلم كحل صغير مبري من الجهتين
شريط بنادول فاضل فيه حباية
بقايا كيس شبسى في اخر الشنطة
كيس مناديل قديم ومتبهدل و فيه مندلين
محتويات أخرى مجهولة الهوية..جاري التعرف عليها!
Facebook Submitter

صرصار 2

مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى

Facebook Submitter

حمار خاطب

حمار بيقول لخطيبته امتى هنتجوز ياحمارة قالت له لما تحسن الفاظك ياحيوان

Facebook Submitter

في صعيدي طقع سرواله طار













قال:خلاص امزح معاك
Facebook Submitter

لجنة شرطة

كان في واحد بيحلم كل يوم أنو في سيارات عمتدعسو فراح لعند الشيخ وحكالو قصتو فكتبلو حجاب وقلو حطو تحت راسك وانت نايم.فحطو ونام وصار يحلم أنو كل ماتجي سيارة وتوصل عندو تلف وترجع فقال لحالو رح شوف شو مكتوب بالحجاب .فتح الحجاب ولاقى مكتوب (أنتبه لجنة شرطة )
Facebook Submitter

المكالمات المصرية

الولايات المتحدة تقول :

أجرينا 70مليون مكالمة
تجسس على مصر وكانت نتائجها كالتالي:

90% منها: إستنوني أنا نازل حالا،
5% هات معاك عيش ولبن،
2% لما تتفقوا رنولي،
1% شوف لك حل مع عيالك،
1% عاملين غداء إيه النهاردة؟،
1% رن لي رنة وإقفل.
ولغاية النهاردة مش فاهمين يعني إيه رنه و أقفل
Facebook Submitter

في محشحش كل ما شاف البرق ابتسم ليِش؟؟؟؟يحسب احد يصورة

Facebook Submitter

قسم الرجال المصريين عند الزواج

قسم الرجال المصريين عند الزواج ، اقسم برب البرية ان اكون مطيعا للولية وان اسلمها المهية وكل الحوافز الظاهرة والمخفية وان اطبخ لها الملوخية ، وان اكون في البيت قبل المغربية وحسبنا الله ونعم الوكيل في الست ديه.

Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة