نكت مصرية

نكت مصريين مضحكة ونكت أهل الصعيد 2009 و 2010، أيوه يا بوي مانا خابر ويش يقولون، من أحلى نكت العرب وأظرفها. المصريين أجدع ناس. Jokes from Egypt, Sa3edi Jokes And more from the Nile Land

مرة واحد صعيدي ماشي

مرة واحد صعيدي ماشي في الشارع ومعاه شوية مسامير فوقع منه واحد قعد يندهله و يقوله تعالى و مفيش فايده آخر ما زهق رما شوية مسامير و قالهم هاتوه

غضب الصعايدة من كثرة

غضب الصعايدة من كثرة النكت عن الصعايدة فقرروا عمل برنامج تليفزيونى يستضيف أحد الصعايدة الأذكياء و يسئله أمام الجمهور حتى يتضح زكاء الصعايده
فى اليوم التالى على الهواء
المذيع : 2 + 3 تساوى كام
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق ..: 8 ؟
المذيع بصوت منخفض : لا ليست 8 !
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
المذيع : ماشى .. ياريت توقوللى 2+3 تساوى كام ؟
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق : 4 ؟
المذيع بصوت منخفض : لا ليست 4 !
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
المذيع : ماشى.. بس دى آخر مرة .. ياريت توقوللى 2+3 تساوى كام ؟
الصعيدى الذكى بعد تفكير عميق : 5 ؟
الجمهور فى نفس واحد : إديله فرصة تانية .. إديله فرصة تانية
Facebook Submitter

فيات ومرسيدس وبي ام دبليو

مره واحد معاه فيات قديمه ماشى بيها على الصحراوى عطلت منه,
فقام شاور لعربيه على الطريق طلع صاحبها واد روش معاه مرسيدس
فقام قاله: بص يا عمو أنا هجرك لحد الرست, و بعدين صلح عربيتك! بس لو لقيتنى سرعت رعشلى نور.
ربطوا العربيه وطلعوا, قامت عربيه بى ام عدت صاروخ من جنبهم, راح الواد بتاع المرسيدس فاتح وراه! وبتاع الفيات شغال يرعش نور للمرسيدس ولا هو هنا!
فالرادار صورهم ، ظابط المرور راح متصل بالكمين وقال لهم: هتعدى عليكوا عربيتين واحده مرسيدس! و بى ام! سيبوهم!!! و هاتوا الكلب بتاع الفيات اللى بيرعشلهم وعايز يعدى منهم
Facebook Submitter

صعيدي قاعد يحك اذونه

صعيدي قاعد يحك اذونه بالمفتاح.... اشتغل وخبط بالحيط
Facebook Submitter

صعيدي وامريكي

الامريكى قال للصعيدي وصلتو فين بالتطور؟
الصعيدي رد وقال: ياعم تطور ايه دا احنا رجعنا لورا،
ثم سأل الصعيدي الامريكي: انتو وصلتو فين بالتطور
الامريكي قاله: احنا وصلنا بالتطور اذا القمر الاصطناعى عطل في السما نقدر نصلحه من هون ...
الصعيدي فكر شويةوقل يااااااااااااااه هو المفك بتاعكم طوله أد ايه؟
Facebook Submitter

ندل واقف فى ميكروباص

ندل واقف فى ميكروباص ضحك لبنت ضحكتله غمزلها غمزتله شاورلها تنزل نزلت قعد هو مكانها
Facebook Submitter

ل جواهرجى عمل أول يوم ببلاش


صعيدي فتح محل جواهرجى عمل أول يوم ببلاش .

Facebook Submitter

تزوير

بلدياتنا جامدين
قاموا زوروا ورقة ب 18 جنيه,
!واحد فيهم نزل يجربها في بلدياتهم على أول الشارع
وبيقوله:مساء الخير يا بوي, ألاجيش معاك فكة 18 جنيه؟
قاله:حظك يا ولد معايا أخر تسعتين!!!

Facebook Submitter

السمكه

ولد اللى جاله فى الامتحان بتاع الكيمياء بيقول السؤال ايه الحاجه اللى مش بتذوب فى المياه.
قاله السمكه

Facebook Submitter

اللى باس ينزل

مضيفة بتودع الركاب ف الطيارة وهما نازلين كل واحد بوسة
واحد صعيدى شاف كده قام راجع ف الصف تانى
فالمضيفة شافته!
فقالت: لو سمحت يا جماعة اللى باس ينزل!
فالصعيدى قال: وكمان اللباس ينزل ياحلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوة
Facebook Submitter

وهذا وقته ياحسنين

صعيدي مع زوجته على خط الجبهه . جاء صاروخ من فوقهم الصعيدي صرخ في زوجته : يا وليه أنبطحي . ردت الزوجه : وهذا وقته ياحسنين.

Facebook Submitter

في واحد صعيدي حب طحنوه
Facebook Submitter

الاول للثانى كم انا سعيدا بان اخى بدا المشى منذ اسبوعان الثانى والى اين وصل


Facebook Submitter

بتاع سمك

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحي وبيلعب
Facebook Submitter

صيني راحوا يجربوا صدى الصوت


واحد انجليزي وواحد فرنساوي وواحد صيني راحوا يجربوا صدى الصوت
الانجليزي قال هاللو فرد عليه صدى الصوت و قال: هالوووو هالوووو هالوووو
الفرنساوى قال بنجور رد عليه صدى الصوت و قال: بنجوووور بنجوووور بنجوووور
الصينى قال شونجا كونجا هونجاهى فرد عليه صدى الصوت و قال: ايييييييه ايييييييه ايييييييه

Facebook Submitter

مرة صعيدى عايز يعمل

مرة صعيدى عايز يعمل تجربة على ضفدعة فقطع رجل وقال لها نطى فنطت قكتب الضفدعة بتلات رجول تنط وقطع كمان رجل وقال لها نطى فنطت فكتب الضفدعة برجلين تنط فقطع كمان رجل وقال لها نطى فنتط فكتب الضفدعة برجل واحدة تنط وقع الرجل الاخيرة وقال لها نطى فما نتط نطى فما نتط فكتب الضفدعة بدون رجول تفقد حاسة السمع
Facebook Submitter

مبوصلش فرافير

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية
قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير
و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى
فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية
فالسواق سابة و مشى شو ية كمان كدة
و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

Facebook Submitter

صاحبتي الكلبة

مرة بنت قاعدة عمالة تضحك
سألوها بتضحكي ليه?
قالت: صاحبتي طلبت مني رقم حبيبي!
قاموا قالولها: طيب وايه الي يضحك في كدة؟
قالتلهم: أعطيتها رقم "أخوها" بقالها 3 ايام بتبعت رسايل حب لأخوها ...
Facebook Submitter

واحد صعيدي سمع عن

واحد صعيدي سمع عن الموبايل قال لأبوه عايزك تشتريلي موبايل يابوي..
أشتريلك بشرط .. انك تركب اخواتك معاك !!!
Facebook Submitter

سئلوا صعيدى : ليه جت

' سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة
Facebook Submitter

واحد صعيدي مكلف بتفجير

واحد صعيدي مكلف بتفجير نفسه بين الاسرائيليين راح عمل بروفة بين أهله قبلها بيوم .
Facebook Submitter

عصفور باليد

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
Facebook Submitter

هريدي الجاسوس

الموساد قرر أنه يشغل جاسوس صعيدى عنده بعد طول بحث أستقروا على هريدى
راحوا لهريدى و أخدوه تل أبيب و قعدوا يدربوه 6 شهور و بعدها قالو ليه أنه
كدة جاهز للمهمة بتاعته
هريدى : يعنى حارجع مصر
مدرب الموساد : أيوة .. تروح و تنفذ كل التعليمات اللى قلنالك عليها
هريدى : طب ازاى حاتصل بيكم
مدرب الموساد : لا لا .. انت ماتتصلش .. احنا لما نحب نتصل بيك حانبعتلك مندوب
يقوللك ازايك و ازاى امك .. تعرف أنه تبعنا .. ماشى يا هريدى
هريدى : تحت أمرك يا فندم
و بالفعل رجع هريدى مصر .. و بعد شهرين أحس الموساد انه لازم يتصل بهريدى ..
فراحوا باعتينله مندوب
المندوب لبواب العمارة بتاعت هريدى : هو هريدى ساكن فى أنهى شقة
البواب : أنهى هريدى يا بيه .. العمارة فيها 4 هريدى
المندوب خاف لحسن العملية تنكشف : قولى شقة أى واحد فيهم
البواب : عندك واحد ساكن فى الدور الأول
طلع المندوب و خبط على الشقة اللى فى الدور الأول
المندوب : أنت هريدى .. ازايك و ازاى أمك
هريدى : أنت عايز هريدى الجاسوس .. هو ساكن فى الدور الرابع
Facebook Submitter

خبر عاجل

خبر عاجل من موقع النكت الأكبر
http://arab-jokes.net
تحطمت طائرة صغيرة تتسع لراكبين فقط فوق احد المقابر بالصعيد
اخوانا الصعايدة انتشلوا 500 جثة وما زال الحفر مستمراً
Facebook Submitter

الندالة ثم الندالة

واحد ندل بيعلم اولادة الندالة وهو بيموت قالهم الندالة ثم الندالة ثم الندالة مات رموه من ا لشباك
Facebook Submitter

واحد خكري ابوه عطاه ش

واحد خكري ابوه عطاه شريط ديني جاه بعد اسبوع لقاه متحجب
Facebook Submitter
نكت مضحكة  نكن سفلة  جنسية  نكت بنات  نكت غباء  نكت مدارس  نكت رزيلة  نكت محشش  نكت مجانين  نكت حبيبي  نكت محشش  نكت متنوعة  نكت مصر  نكت حبيبي  نكت مغربية  اجدد النكت  محمد موسى  نكت اردنيه  نكت سياسية  ابو العبد  صور سكس  نكت مدرس  ظ†ظƒطھ  نكت صغيرة  نكت ام عبد  نكت نذل  نكت رياضة  حشاشين  نكت مدرس  نكت جديد  جحا  طفيلي  نكت مجنون  نكت مصريه  نكت أسد  نكت عرض  نكت الجمل  نكت حول  نكتة  الزمالك  نكت واحد  نكت حقارة  شعر  نكت أصعب  نكت حول juj  نكت جذمجى  نكت أنت  خليلي  صور رياضيه  نكت قال  نكت مجنون  الجزائر  نكت أسد  مشاهدة  حزازير  مصرية  نكت عرض  نكت جزاء  نكت واحد  نكت حشاشة  خطوبه مي  نكت أنت  نكت حول سك  نكت أصعب  See  نكت حمار  نكت جحا  نكت حُكم  نكت حمار  نكات جعلين  محششين  cartoons  نكت قروية  صور اطفال  نكت ضب  محشش  نكت عمانيه  فتكات  بحث  الأصدقاء  العاب  نكت ليش  نكت هلا  نواد  احكام  نكت حُكم  نك  search  قال  صور مضحكة